Vés al contingut

Administració electrònica i gestió de documents electrònics (on line)

30 Hores
Dirigit a: El curs està dirigit a tot el personal de les administracions locals, i especialment al personal relacionat amb la informació i els sistemes.

Contingut

TEMA 1. ASPECTES JURÍDICS I ECONÒMICS DE L'ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA. EL PROBLEMA DE LA E-CONTRACTACIÓ.
1. Aspectes jurídics.
2. Aspectes econòmics: l'e-ficiencia.
3. El problema de la e-contractació.
TEMA 2. LA FACTURA ELECTRÒNICA EN LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES.
1. Ús de la factura electrònica en el sector públic.
2. Format de les factures electròniques i la seva signatura electrònica.
3. Punt general d'entrada de factures electròniques.
TEMA 3. REGISTRE COMPTABLE DE FACTURES I PROCEDIMENT DE TRAMITACIÓ EN LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES.
1. El registre comptable.
2. Una qüestió addicional: la connexió del registre comptable amb la mesura cautelar excepcional de l'article 217 del TRLCSP.
TEMA 4. QUÈ ÉS UN CERTIFICAT DIGITAL? TIPUS DE CERTIFICATS.
1. Atès el titular del certificat.
2. Atès el suport i grau de seguretat del dispositiu.
3. Atenent usos específics.
4. Usos i aplicacions.
5. Com puc obtenir un certificat digital? Com funcional?
TEMA 5. LA FE PÚBLICA ELECTRÒNICA EN EL PROCEDIMENT LOCAL.
1. La "*fehaciencia" electrònica i els serveis de confiança.
TEMA 6. LA INTEGRACIÓ DE LA *AE EN LES RELACIONS AMB EL CIUTADÀ. LA NOVA E-RELACIÓ DEL CIUTADÀ AMB L'ADMINISTRACIÓ.
1. Drets electrònics de les persones.
2. Mitjans d'identificació i signatura.

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Mallorca
Diplomes
Més info
Menorca
Diplomes
Més info
Eivissa
Diplomes
Més info
Formentera
Diplomes
Més info