Vés al contingut

Anglès per a procediments quotidians en la funció pública (on line)

20 Hores
Dirigit a: Personal al servei de l'Administració Local. (TENDRÀN PREFERÈNCIA ALS CURSOS DE LA FELIB, ELS ALUMNES QUE NO TENGUIN FORMACIÓ PRÒPIA A L'ENTITAT A LA QUE FAN FEINA)

Contingut

En realitzar aquest curs amb èxit l'alumne es veurà competent per tractar amb informació rutinària i expressar en situacions familiars, duent a terme
rutines típiques com saludar apropiadament, demanar i informar sobre assumptes financers en les reunions, escriure encàrrecs i prendre anotacions sobre els assumptes comuns que més afecten al client. Podrà donar informació sobre les contribucions que fan i les tasques que emprenen en l'oficina el personal de l'organització. Podrà seguir instruccions escrites, que consoliden el
vocabulari, que s'usa d'una manera contextualitzada i realista, demostrant així la seva comprensió. Usant aquestes col·locacions i frases típiques per descriure el món professional, obtindràs pràctiques a reconèixer els termes i escriure'ls amb confiança. Realitzaràs exercicis de pronunciació per mesurar el progrés donant lloc a l'autoavaluació i reflexió.
L'oficina 1. L'alumne podrà: Escoltar i respondre d'una manera apropiada per acordar detalls de reunions, fer plans i confirmar el motiu de la reunió. Descriure situacions típiques i familiars en el treball.
L'oficina 2. L'alumne podrà: Familiaritzar-se amb l'ús de col·locacions lèxiques típiques que desenvolupen el vocabulari introduït en la sessió i sessions anteriors que descriuen situacions típiques i familiars en l'oficina. Reconèixer els termes formals que introdueixen i conclouen una carta de sol·licitud de treball.
L'oficina 3. L'alumne podrà: Escoltar i reconèixer llenguatge financer, l'estructura de les organitzacions i el personal. Començar i acabar una conversa típica i deixar un encàrrec. Expressar la satisfacció o descontent per un problema amb una comanda i les solucions proposades.
L'oficina 4. L'alumne podrà: Expressar la seva opinió, argumentant i justificant el seu punt de vista en una reunió amb gent de la mateixa organització. Usar el correu electrònic per demanar i comprovar les dades d'una comanda o els serveis d'una manera acceptable. Demostrar comprensió realitzant una prova sobre les abreviatures i caràcters del teclat emprats comunament en el treball.

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Mallorca
Diplomes
Més info
Menorca
Diplomes
Més info
Eivissa
Diplomes
Més info
Formentera
Diplomes
Més info