Vés al contingut

Comunicació eficient i assertivitat (En línia)

30 Hores
Dirigit a: Personal de l'administració local que empren la comunicació com a eina en el seu treball: per a fixar objectius, en les seves relacions, envers clients/ciutadans, amb equips de treball.  

Contingut

1. Aproximació a l'escenari: quin s diu/escolta i on.

Centrar l'objectiu i la relació. Manejar les expectatives de l'interlocutor. Donar solucions dins del termini i en la forma escaient

2. La Comunicació i l'impacte personal.

Crear i manejar expectatives positives. Adequar el fons i la forma. Diferents notícies, diferents emocions.

3. Gestionar la comunicació del dia a dia.

Recollir la informació rellevant. Mantenir converses eficaces. Peticions i escolta.

4. Els pilars de la comunicació assertiva

L'escolta activa. Sentir i escoltar. Estructurar ment i dades. L'empatia. Llenguatge positiu

5. Ni agressió ni submissió: Assertivitat.

Estils personals. Gestió de situacions. Tècniques aplicades a cada cas per a ser efectiu. Manejar les pròpies emocions per a gestionar les respostes. Comunicar un incompliment, un problema, una factibilitat, un succés. Valoració dels resultats de la comunicació.

6. Conclusions i Pla d'Acció Individual

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Mallorca
Diplomes
Més info
Menorca
Diplomes
Més info
Eivissa
Diplomes
Més info
Formentera
Diplomes
Més info