Vés al contingut

Curs de disciplina urbanística

20 Hores
Dirigit a: Personal al servei de l'Administració local

Contingut

ATENCIÓ:
Recordau que per poder realitzar els cursos de la FELIB es imprescindible presentar, degudament emplenada, l'autorització que trobareu al inici de la nostra pàgina web.

I. Marco normatiu: I-A Evolució històrica de la recent normativa urbanística en España. I-B La distribució constitucional de les competències en matèria d'ordenació del territori, urbanisme i habitatge, i el paper de les diferents administracions públiques.
II. La intervenció administrativa de les activitats d'edificació i ús del sòl i subsòl: II-A les llicències urbanístiques. II-B La disciplina urbanística. (Teoria i pràctica forense administrativa: execució subsidiària; formi expedient declaració de ruïna, ordres d'execució; expedient de recuperació d'ofici, etc.)

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Mallorca
Diplomes
Més info
Eivissa
Diplomes
Més info
Menorca
Diplomes
Més info