Vés al contingut

Curs pràctic: Adaptació al treball de les Entitats Locals al covid19 i la seva desescalada (on line)

40 Hores
Dirigit a: ATENCIÓ!!!! A PARTIR D'AQUEST ANY ELS CERTIFICATS DELS CURSOS SERAN DIGITALS. ELS REBREU AL VOSTRE E-MAIL. NO ES NECESSARI QUE ANEU A LA FELIB A RECOLLIR-LOS. Personal tècnic i tramitador que realitzi les seves funcions en Departaments de Recursos Humans i Contractació. - Personal que realitzi les seves funcions en Oficines d'Informació al Ciutadà, treballadors socials, oficines de suport a aturats, o qualsevol empleat que faci les seves tasques en suport de col·lectius desfavorits laboralment. - Personal tècnic i tramitador que realitzi les seves funcions com a teletreballador. - Personal tècnic i tramitador en general.

Contingut

TEMA 1. QUÈ ÉS EL "TELETREBALL"? REGULACIÓ
1. Concepte i particularitats del teletreball o treball a distància.
2. Novetats legislatives a tenir en compte.
3. Caràcter voluntari del teletreball/treball a distància.
4. Drets col·lectius i Formació.
5. Equipaments. Registre de jornada.
6. Formalització documental. Com implementar un sistema de teletreball.
7. Problemàtica en l'aplicació del registre horari.
8. Teletreball i prevenció de riscos laborals.
TEMA 2. ASPECTES PRÀCTICS DEL TELETREBALL: HABILITATS I COMPETÈNCIES.
1. Concepte i particularitats del teletreball o treball a distància.
2. comença la meva jornada: qüestions prèvies.
3. Com treballar en remot de manera fàcil.
4. Crea el teu entorn de treball productiu.
5. Generant rutines de productivitat.
TEMA 3. GESTIÓ D'EQUIPS DE TREBALL VIRTUALS.
1. Què és un "equip de treball virtual". Avantatges i inconvenients.
2. Inconvenients.
3. Tipus d'equips virtuals. Què fer perquè siguin un èxit.
4. La comunicació en els equips virtuals. “L'assertivitat a distància".
5. Organització i desenvolupament de reunions intel·ligents. Eines en línia.
TEMA 4. EL COVID19 I LA SEVA INFLUÈNCIA EN LA NORMATIVA D'APLICACIÓ EN LES ENTITATS LOCALS.
I. NOVETATS EN MATÈRIA DE PROCEDIMENTS ADMINISTRATIUS I DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA.
1. La suspensió de terminis administratius per la crisi de la COVID19.
2. Novetats en matèria de contractació pública.
II. REGULACIÓ EN LA NORMATIVA LABORAL I DE PROTECCIÓ DE DADES.
1. Drets col·lectius i de formació.
2. Fases d'implantació i formalització documental del teletreball.
3. Problemàtica en l'aplicació del registre horari.
4. Dret a la desconnexió digital.
5. Novetats en el laboral promogudes per la legislació d'urgència sorgida arran de la pandèmia del covid19.
6. Protecció de dades i controls sobre els treballadors.

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Mallorca
Diplomes
Més info
Menorca
Diplomes
Més info
Eivissa
Diplomes
Més info
Formentera
Diplomes
Més info