Contingut
PART I. GESTIÓ D'ARXIUS
TEMI 1. LA GESTIÓ DOCUMENTAL. ALGUNES QÜESTIONS SOBRE ELS DOCUMENTS I ELS ARXIUS
1. ¿Què és un arxiu?
2. La gestió de documents.
3. Els documents en les oficines municipals. Classes de documents.
4. Organització d'un arxiu de gestió.
PART II. GESTIÓ DOCUMENTAL
TEMA 2. FUNCIONAMENT ELECTRÒNIC DELS DOCUMENTS EN EL SECTOR PÚBLIC. NOUS CONCEPTES PER A NOUS TEMPS.
1. La seu electrònica.
2. Portal d'internet.
3. Sistemes d'identificació de les administracions Públiques
4. Actuació administrativa automatitzada.
5. Sistemes de signatura per a l'actuació administrativa automatitzada.
6. Signatura electrònica del personal al servei de les Administracions Públiques.
7. Intercanvi electrònic de dades en entorns tancats de comunicació.
8. Assegurament i interoperabilitat de la signatura electrònica.
9. Arxiu electrònic de documents.
TEMA 3. SISTEMA DE GESTIÓ DELS DOCUMENTS.
1. Gestionar els documents amb visió global.
2. Política de gestió documental.
3. Pla de gestió dels documents.
TEMA 4. ANÀLISI I PROCESSOS DOCUMENTALS.
1. Anàlisi documental.
2. Processos documentals.
3. Aspectes tecnològics, organitzatius i de gestió del canvi en la gestió documental.