Contingut
TEMA 1. GOVERNANÇA INTEL·LIGENT, INNOVACIÓ OBERTA I TECNOLOGIES SOCIALS EN UNES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES COL·LABORATIVES AMB EL CIUTADÀ.
1. Introducció.
2. De l'administració pública tradicional a la governança pública intel·ligent.
3. TIC i gestió pública. Què hi ha de nou?
4. Marc analític.
TEMA 2. CROWDSOURCING I PLATAFORMES COL·LABORATIVES PER A UNA "ADMINISTRACIÓ DEL CIUTADÀ". CAP A UN WIKIGOVERNMENT?
1. Introducció
2. Administració pública col·laborativa, gestió del coneixement i innovació oberta.
3. El desafiament del WikiGovernment: crowdsourcing i el format wiki en el marc de la innovació oberta.
4. Experiències Wiki pioneres.
TEMA 3. LA CAPACITACIÓ I LA FORMACIÓ DELS EMPLEATS PÚBLICS PER A l'ÚS DE XARXES SOCIALS I EINES DIGITALS EN L'ATENCIÓ Al CIUTADÀ.
1. Les xarxes socials en les administracions públiques.
2. Com s'incorporen les xarxes socials a les administracions públiques? Contingut:
TEMA 4. LES XARXES SOCIALS COM A EINA D'INNOVACIÓ EN L'ADMINISTRACIÓ LOCAL (I). COSTOS I OPORTUNITATS DE LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA EN LES POLÍTIQUES LOCALS.
1. Introducció
2. Les xarxes socials en la política local.
3. L'ús de Twitter en les entitats locals.
4. Un estudi detallat sobre la percepció de Twitter en una entitat local.
5. Conclusions. Una entitat sense Community Manager "coixeja" en innovació.
TEMA 5 LES XARXES SOCIALS COM A EINA D'INNOVACIÓ EN L'ADMINISTRACIÓ LOCAL (II). COM IMPLEMENTAR UN MITJÀ SOCIAL PLA EN LA NOSTRA ENTITAT LOCAL.
1. Introducció.
2. Fase I: el briefing2
3. Fase II: Presència en Xarxes #
4. Formació.
5. Pilotatge inicial.
6. Estratègia de Mitjà social de l'Ajuntament.