Vés al contingut

Innovació en l'atenció al ciutadà (on line)

40 Hores
Dirigit a: Personal al servei de l'Administració Local.

Contingut

TEMA 1. GOVERNANÇA INTEL·LIGENT, INNOVACIÓ OBERTA I TECNOLOGIES SOCIALS EN UNES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES COL·LABORATIVES AMB EL CIUTADÀ.

1. Introducció.

2. De l'administració pública tradicional a la governança pública intel·ligent.

3. TIC i gestió pública. Què hi ha de nou?

4. Marc analític.

TEMA 2. CROWDSOURCING I PLATAFORMES COL·LABORATIVES PER A UNA "ADMINISTRACIÓ DEL CIUTADÀ". CAP A UN WIKIGOVERNMENT?

1. Introducció

2. Administració pública col·laborativa, gestió del coneixement i innovació oberta.

3. El desafiament del WikiGovernment: crowdsourcing i el format wiki en el marc de la innovació oberta.

4. Experiències Wiki pioneres.

TEMA 3. LA CAPACITACIÓ I LA FORMACIÓ DELS EMPLEATS PÚBLICS PER A l'ÚS DE XARXES SOCIALS I EINES DIGITALS EN L'ATENCIÓ Al CIUTADÀ.

1. Les xarxes socials en les administracions públiques.

2. Com s'incorporen les xarxes socials a les administracions públiques? Contingut:

TEMA 4. LES XARXES SOCIALS COM A EINA D'INNOVACIÓ EN L'ADMINISTRACIÓ LOCAL (I). COSTOS I OPORTUNITATS DE LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA EN LES POLÍTIQUES LOCALS.

1. Introducció

2. Les xarxes socials en la política local.

3. L'ús de Twitter en les entitats locals.

4. Un estudi detallat sobre la percepció de Twitter en una entitat local.

5. Conclusions. Una entitat sense Community Manager "coixeja" en innovació.

TEMA 5 LES XARXES SOCIALS COM A EINA D'INNOVACIÓ EN L'ADMINISTRACIÓ LOCAL (II). COM IMPLEMENTAR UN MITJÀ SOCIAL PLA EN LA NOSTRA ENTITAT LOCAL.

1. Introducció.

2. Fase I: el briefing2

3. Fase II: Presència en Xarxes #

4. Formació.

5. Pilotatge inicial.

6. Estratègia de Mitjà social de l'Ajuntament.

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Mallorca
Diplomes
Més info
Menorca
Diplomes
Més info
Eivissa
Diplomes
Més info
Formentera
Diplomes
Més info