Vés al contingut

Intel·ligència emocional a l'entorn laboral

20 Hores
Dirigit a: Empleats de l'Administració Local en àrees administratives relacionades amb el contingut del curs.

Contingut

1. LES EMOCIONS: Funcions de les emocions. Tipus d'Emocions. Neurofisiologia de les emocions.
2. DEFINICIÓ I CONCEPTE D'INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL: La intel·ligència. Antecedents de la Intel·ligència Emocional. Components de la Intel·ligència Emocional. Els cinc dominis de la Intel·ligència Emocional.
3. INFLUÈNCIA DE LES EMOCIONS EN EL TREBALL: Coneixement de les pròpies emocions o Autoconciencia. Maneig de les pròpies emocions. Reconèixer les emocions de les altres: l'empatia.
4. INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I MOTIVACIÓ: La motivació i el cicle motivacional. Característiques de la motivació. Principals models i teories sobre la motivació. La motivació en l'empresa.
5. INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I LIDERATGE: El perfil d'un líder emocionalment intel·ligent. Tipus de lideratge. El lideratge d'equips de treball.
6. LES HABILITATS SOCIALS EN L'ENTORN LABORAL: Concepte d'Habilitats Socials. Situacions interpersonals en les quals es desenvolupen les Habilitats Socials. Les Habilitats Socials en l'Empresa.
7. LA COMUNICACIÓ DE LA PERSONA EMOCIONALMENT INTEL·LIGENT: Elements constitutius de la comunicació interpersonal. L'escolta activa. La comunicació assertiva. La comunicació en l'empresa.
8. GESTIÓ DELS CONFLICTES EN EL TREBALL: La gestió personal dels conflictes emocionals. La tècnica de solució de problemes. La gestió de conflictes interpersonals. Com abordar les relacions tòxiques en el treball. Desenvolupament d'habilitats emocionals i conductuals per resoldre conflictes.

Illa
Estat
Data d'inici
Data final
Menorca
Inactiu
Més info