Contingut
UNITAT 1: L'arxiu. Concepte i finalitat.
- Definició d'arxiu.
Classes d'arxius.
- Sistemes de registre i classificació de documents.
- Manteniment de l'arxiu físic.
- Manteniment de l'arxiu informàtic.
- Planificació d'un arxiu de gestió de la documentació.
Fluxogrames en la representació de procediments i processos.
UNITAT 2: Utilització i optimització de sistemes informàtics d'oficina. Implantació i transició de sistemes de gestió electrònic de la documentació.
- Anàlisi de sistemes operatius.
- Gestió del sistema operatiu.
- Gestió del sistema d'arxius.
- Exploració o navegació.
- Procediments per a usar i compartir recursos Tècniques de diagnòstic i solució de problemes. Procediments de seguretat, integritat, accés i protecció d'informació. Normativa legal aplicable.
- Organització i funcionament dels centres de documentació i arxiu.
- Avantatges i inconvenients del suport informàtic enfront dels suports convencionals.
- Definició del flux documental a partir d'aplicacions informàtiques específiques.
- Disseny del sistema de classificació general per a tota la documentació.
- Enfocaments i sistemes de qualitat en la gestió de la documentació.