Contingut
TEMA 1. LA NOVA TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA. ASPECTES JURÍDIC-PRÀCTICS D'INTERÈS.
1. El registre electrònic.
2. Arxiu de documents (art. 17 LPA)
3. Emissió de documents i còpies per les administracions públiques (arts. 26, 27 LPA)
4. Actuació administrativa automatitzada.
5. Signatura electrònica reconeguda.
6. Tauler d'edictes de la seu electrònica.
7. Identificació de l'administració: seu electrònica.
TEMA 2. LA INTEGRACIÓ DE LA AE EN LES RELACIONS AMB EL CIUTADÀ. LA NOVA E-RELACIÓ DEL CIUTADÀ AMB L'ADMINISTRACIÓ.
1. Drets electrònics de les persones.
2. Mitjans d'identificació i signatura.
TEMA 3. EXPEDIENTS ELECTRÒNICS. ASPECTES LEGALS.
1. El funcionament electrònic dels òrgans col·legiats. L'exclusió dels òrgans de govern locals.
2. L'acte administratiu electrònic: la seva configuració després de la reforma en la Llei 39/2015.
3. L'aplicació de les causes d'invalidesa dels actes administratius en el marc de l'expedient electrònic.
TEMA 4. GESTIÓ ELECTRÒNICA EN L'ÀREA ECONÒMICA.
1. Introducció. Primers passos.
2. La tramitació digital en els circuits comptables.
3. Indicadors de gestió municipal.
4. Conclusió.